Lerio

تجربه 6ماهه من از موس گیمینگ لاجیتک

mohammadsadra_art
2026-06-23 16:37:50
معرفی محصول 👁️ 4 بازدید 📖 1 دقیقه

ماه اول

اولش که موس به دستم رسید،فکر میکردم یه موس عادیه و عین همه ی موس ها، بعضی وقتا هنگ میکنه روی مانیتور و...

سیمش رو زدم به لپتاپ، RGB هاش روشن شد.

لوگوی لاجیتک(G) خودنمایی میکرد✨

بدون اغراق واقعا از عملکردش شگفت زده شدم.

ماه دوم

کار های روزمره رو باهاش انجام میدادم.کلاس‌هامو میرفتم،

تدوین ویدیو انجام میدادم، برنامه‌نویسی میکردم و خوب کارکرد.

ماه سوم-پنجم

فکر نمیکردم انقدر دووم بیاره.

ماه ششم

هنوز که هنوزه دارم برام کارمیکنه و پیش بینی‌م اینه که

تا دو یا سه سال دیگه تاب بیاره.

مدل موسم:Logitech Gaming mouse G102

ممنونم ازتون بابت خوندن این مقاله...


#راهنما
🔗 اشتراک‌گذاری

دیدگاه‌ها

برای ثبت نظر یا پاسخ، ابتدا باید وارد حساب خود شوید.