ماه اول
اولش که موس به دستم رسید،فکر میکردم یه موس عادیه و عین همه ی موس ها، بعضی وقتا هنگ میکنه روی مانیتور و...
سیمش رو زدم به لپتاپ، RGB هاش روشن شد.
لوگوی لاجیتک(G) خودنمایی میکرد✨
بدون اغراق واقعا از عملکردش شگفت زده شدم.
ماه دوم
کار های روزمره رو باهاش انجام میدادم.کلاسهامو میرفتم،
تدوین ویدیو انجام میدادم، برنامهنویسی میکردم و خوب کارکرد.
ماه سوم-پنجم
فکر نمیکردم انقدر دووم بیاره.
ماه ششم
هنوز که هنوزه دارم برام کارمیکنه و پیش بینیم اینه که
تا دو یا سه سال دیگه تاب بیاره.
مدل موسم:Logitech Gaming mouse G102
ممنونم ازتون بابت خوندن این مقاله...